Marketing Communicatie

Tijdens de lessen Marketing Communicatie zullen we leren hoe we doelgericht een communicatie moeten opstellen. We zullen hiervoor o.a. gebruik maken van een briefing.

Welkom op deze blog! Vergeet niet het gastenboek te tekenen!

vrijdag, oktober 20, 2006

Lesmateriaal

Waarvoor dienen de bundels die we gekregen hebben? Wat vinden we er in terug?
  • ‘Reclame 101’: deze bundel geeft documentatie bij de lesnota’s van de eerste les marketing communicatie. Het kan een antwoord bieden op “Wat is het?” “Waar gaat het over?”
  • ‘101 reclameproductie’: het is geschreven naar mensen die geen marketing hebben gehad en toch reclame willen maken.
    o Hoe wordt reclame gemaakt
    o Vaktermen
    o 101 tips

Deze 2 bundels dienen om door te lezen opdat je een overzicht zou krijgen en dit kan behouden.

  • ‘101 advertising’:
    o geeft vakdefinitie en vakbenadering
    o theoretische benadering op reclame
    o principes van reclame => moet je snappen en zorgen dat je ze goed beheerst om goedte worden in het uitvoeren van marketing communicatie
    o verwerkingsopdrachten en examenvragen
  • ‘101 briefing, delegatie van communicatie’: deze bundel moet je leren hoe communicatie opdrachten te aanvaarden en hoe ze te geven. Indien je niet goed kan werken met deze versie, mag je zelf een andere zoeken. Je moet je dan wel kunnen verantwoorden op het examen, waarom je voor de andere versie hebt gekozen.

Na het uitdelen en bespreken van het cursusmateriaal hebben we mogen verder werken aan onze opdracht om de gang te versieren.

 
Els Moeskops bedankt u voor uw bezoek! Aantal bezoekers stats counter
Web Site Hit Counters