Direct Mailing & Eventorganisatie
We gaan naar de snellere vormen van marketingcommunicatie kijken en dat zijn Eventorganisatie en Direct Mailing.
=> er wordt gebruik gemaakt van stille communicatie (bv. Brieven, affiche, brochure,…)
=> het is depersonaliseert tot persoonlijk
=> als er interactiviteit is, dan moet die georganiseerd worden
=> door USP is elke campagne anders
Onze blogs passen hier ook binnen. Zij zitten op de overgang van DM tot eventorganisatie.
Opdracht: 3 groepen
1) DM organiseren naar ouders laatstejaars SO
2) Eventorganisatie: oud-studentenavond
3) Event + DM: opendeurdag departement
=> alleen de organisatie, nog niet tot in details, aflevering: dinsdag 28/11
Moet je mee uitkijken, daar val je vaak over. Met ervaring gaat dit beter.
Maar, zo leer je. Als je fouten maakt en je vindt een oplossing, dan heb je geleerd. Dit zijn leerpunten. Dit is zeer belangrijk, want hier herkennen bedrijfsmensen zich ook in.
=> er wordt gebruik gemaakt van stille communicatie (bv. Brieven, affiche, brochure,…)
=> het is depersonaliseert tot persoonlijk
=> als er interactiviteit is, dan moet die georganiseerd worden
=> door USP is elke campagne anders
Onze blogs passen hier ook binnen. Zij zitten op de overgang van DM tot eventorganisatie.
Opdracht: 3 groepen
1) DM organiseren naar ouders laatstejaars SO
2) Eventorganisatie: oud-studentenavond
3) Event + DM: opendeurdag departement
=> alleen de organisatie, nog niet tot in details, aflevering: dinsdag 28/11
Moet je mee uitkijken, daar val je vaak over. Met ervaring gaat dit beter.
Maar, zo leer je. Als je fouten maakt en je vindt een oplossing, dan heb je geleerd. Dit zijn leerpunten. Dit is zeer belangrijk, want hier herkennen bedrijfsmensen zich ook in.
2 Comments:
At 12:55 a.m., Anoniem said…
In een nieuw jasje met een nieuw leven!
http://marond.blogspot.com
At 7:01 p.m., Studenten Marketing said…
Hey els, zou je ook links willen leggen naar de mensen van central blog?
alvast bedankt !
Een reactie posten
<< Home